Hulalp
Canım 36+4 te bıgün kontrole hastaneye geldim. 22 sine randevu aldım attım hastaneden. Nstye girdim sancım çıktı. 3 defa nst çekildi. En sonunda alttan muayene ettiler ve 3 cm açılman var dedler. Apar topar doğuma aldılar beni. Ven ki damar yolundan iğneden sontadan deli gibi korkan bir insandım. Yine çok korktum hepsi yapılırken ama hiç acımadı çok şükür. Sadece şuan biraz ağrım var oda normal ama kalkıp yürüyorum çok şükür o yüzden hiç korkma