Fatma0090 Eliifs benim 120 günüm kaldı ama 10 ay önce 23haftalık sezeryan erken doğum kaybım oldu yanı suan ne kadarım kalmış oluyor sezeryan için 3ay oluyor degilmi 15 hafta falan tabi insallah erken doğum olmazsak suyumuz sınırda az 😑
Aysh89 Son 33 normal istiyorum inşallah sağlıkla öyle gelir bebişkom. Tüm gebişlere de hayırlı sağlıklı doğumlar şimdiden
Elvanguzel Eliifs bizimde son 65 gün ama erken doğum riskim var 45 50 gün diyebiliyoruz inşallah bunda 37 haftayı geçeriz diye dua ediyorum 🙏😌
Ezgicck RabiaaaH benimde sanırım bugün nişanım geldi akıntı pembe si geldi ama çok değil ama bende de ne sancı ne su yok