Melekaktan ağrı tabi ki oluyor canım. Eğer genel anestezi olmayacaksa, belden uyuşma olacaksa ameliyat sırasında heyecandan tansiyonun düşebilir. Kafanı oynatmamalisin. Ben oynattım bana da söylemişlerdi. Sonrasında çok baş ağrısı oldu. İlk ayağa kalkış zor olur dediler bence zor değildi. Ya Allah deyip kalktım. Gaz çıkarmak için çok yürümek gerekiyor, yürümekten yorulmuştum 😅 onun dışında karnına ameliyattan sonra kum torbası koyuyorlar o ağrı yapıyor dediler, bence abartılacak bir ağrı olmadı. Bir haftaya toparlanırsın. Sağlıcakla kavuş bebişine 💕