Sevgili anneler doktorum 15 haftalıkken tahminim erkek dedi emin olmamakla beraber ondan sonraki tüm haftalar da yine emin olmamakla birlikte kız dedi hiç bi şekikde emin olmuyor şuan 27 haftalıgım hala emin değil bi ihtimal kız diyor ben ihtimallerle alışveriş yapmam ki sizce ilk tahminler mi dogrudur yoksa sonrakiler mi