Rahime_47 gittim canım benimki geç döllenme son adete göre 10 haftalık ama biz 8 haftalığı baz alıyoruz adet düzensizliği ve geç döllenme olduğu için her şey yolunda şu anda Allah bin şükür kalp atışını bebeği gördük bugün tam 8 haftalık oldum en son bir hafta önce gittim doktorum testleri istemişti onları göstermeye bir de kalp atışını dinlemeye her şey yolunda gidiyor 1 ay sonraya çağırdı şte devlette ikili tarama testi yaptıracağım sonuç çıkınca kendi doktoruma gideceğim o zamana kadar 13 haftalık falan olacağım inşallah