Merhaba kızlar 28 haftalık hamileyim. Çatlaklarım oldu ne yazık ki. Onca krem kullanmama su içmeme rağmen. Çare ararken , çatlakların rengi henüz kırmızı iken sarı kantaron yağı sürülmesinin faydalı olacağına rastladım. Bugün yağı aldım amca ise hamileyken sürme doğumdan 40 gün sonra kullanmaya başla, gevşeme yapar yoksa dedi. Konu hakkında bilgisi olan var mıdır? İkiz gebelik olduğum İçin erken doğum riskim her zaman var o yüzden korktum kullanmakta çekindim.