Tubacngl Merhaba kızlar arkadaşım bugün hamile olduğunu öğrendi 4 haftalık kese ultrasonda gözükmedi doktor progestan verdi belki düşük tehlikesi vardır diye ama kanama öyle belirti falanda yok başına böyle bişey gelen var mı ?
Derya Tubacngl bemde yoktu çok apandis ağrım var bebeği strese sokup doğum başlatmasın diye vermişti tedbir amaçlı
Elibo Tubacngl kanama olmak zorunda değil. Benım hiç bi riskim yok ama 10 yıldan sonrw oldu dıe doguma kadar kullan dedi olası riskler için
Misssitare Tubacngl Benimde hiç kanamam olmadı 25. Haftadan sonra rahim hasılmam için kullanmaya başladım
rumeeysaa Tubacngl merhaba bende sizin durumdayken kullanmaya başladım bugün verdi doktorum. Herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı