Kızlar kan değerim fazla düşük 8di en son, doktorum raporlu kan taktırmamış söyledi taktırdım 1 doz. Tabi sonrasında daha kan vermedim şuan ne kadar bilmiyorum. Doktorum kan değerinden dolayı normale çok zorlamak istemediğini söyledi, bir de akdeniz anemisiyim. Yani doğum anında karına bastırma vs olabilme durumları oluyormuş hani fazla kan kaybedersin o an çok zorlanırız dedi. Benim merak ettiğim sezeryan yapıp yapmayacağını ne zaman söyler acaba pazartesi günü 39 hafta oluyorum cuma günü de inşallah kontrolüm var acaba bu gitmem de birşey söyler mi