Momanne06 Kızlar 2 gündür belim çok ağrıyor ilk oglumda böyle değildi hiç bisey yapasım gelmiyor kasıklarim sabah sıkışma oluyor gibi ağrıyor ama bu 2 gündür sabah akşam a kadar aralıklı geliyor
Rahime_47 Momanne06 benimde belim cok agriyor kasiklarim aksam yatinca sabaha kadat sıkışıyor sanki. Bulantim yok. Sizin varmi.bide ben daha hasteneye gidemedim. Siz kalp atisini duydunuzmu
Minibebe Momanne06 Benimde öyle sanki 7 8 aylik bebek sertlesiyo sıkıyor kendini kızımda ne kadar rahattim