23 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı sağ tarafımda tam kaburgamın altında 1 aydır bi ağrı vardı Dr uma ilettim oda ultrason la baktı bide ne görelim taş var şok oldum sürekli bi sızısı ağrısı var Dr um seni çok zorlayana kadar dayan dedi bu durumu yaşayan var mı böyle kalır mı ilerler mi ne olur hiç bilmiyorum