Kızlar bulunduğum şehir de devlet hastanesinde kaydım var dosyam burda açıldı yani. En son 29 haftalıkken gittim bana 35. Haftaya randevu verdim cenazemiz vardı il dışında olduğumdan gidemedim şimdi 37 haftalığım gittiğimde bakarlar mi dosyam yanmışmıdır bilen varsa yazabilir mi uzun zama gitmeyince doktorlar bakıyorlar mi sonuçta dosyayi kontrol ediyorlar