Merhabalar 16 haftalık oldum Doğum tarihi 25 Aralık gibi görünüyor daha önce bebeklerini kışın dünyaya getiren ve getirecek olan arkadaşlarım fikirlerinize ihtiyaçım var aracımız yok ve büyük şehirdeyiz bebek arabası kışın kullanılmıyor ya da az kullanılıyor denildi gerçekten öyle mi puset alsam ne kadarlık olana kadar kullanabilirim yeterli olur mu lütfen bilgilerinizi paylaşır mısınız teşekkürler 🙏