Ayselrn ben de 40+1 deyim. Hamilelik boyunca düzenli pilates yaptım, bol bol yürüdüm. Son zamanlarda daha da fazla yürüyüp hareket ettim. Bana mısın demedi 🥺 bugün randevum vardı. Açılmam yok, sancım yok. Rahim ağzı aşağı bile inmemiş. Normalde suniyle başlatacaktık ama bu şartlarda doktorum suni de pek sonuca ulaştırmıyor dedi. Hakkı da var. Böyle iki örnek var önümde. 2 gün daha bekleyelim dedi ama ben çok stres olmaya başladım. Yarın yatışım yapılacak. Tekrar kontrol edecek doktor. Rahim ağzının durumuna göre suni ya da sezaryen olacak. Normal olmasını çok istemiştim. hayırlısı neyse o olsun diyorum ama ne kadar da olsa biraz moralim bozuldu. Sağlıkla doğsun tabi en önemlisi o.