elf0
Bütün testler yapıldı idrar kültü de.. Enfeksiyon çıktı bir hafta yatti ama değerleri normale döndüğü için çıkarmıştı.Kan aldilar tekrar tekrar Ankara ya da gönderdiler bir hafta ya sonuç gelir dedi.Geldi normal dedi🤔Yarın bir aksilik çıkmazsa başka doktora gostercem sonucu sizinle paylaşırım