Hanımlar merhaba benim birkaç gündür amniyon sıvısına benzettiğim akıntım vardı bugün konrtolümde doktora söyledim ebenin muayene etmesi gerektiğini söyledi öyle anlaşılır dedi. Doğumhaneye gittim ebe vajinal yoldan kaba benzer bişeyi orama koydu biraz sıktı ve akıntı aldı ordan su değil dedi. Ama canım çok acıdı 5-6 saat geçti hâla ağrıyor birazda kendimi kastığım için bu kadar ağrıması normal mi daha önce bu muayeneden olan varmı bilgisi olan yazabilir mi lütfen 35+6 haftamdayım