MDeniz42 Fatmanurtok 33. Hafta rapor aldım ama 170 i aradığımda kaydını göremedi başına böyle bir şey gelen var mı ki
Fatmanurtok Gozde1909 Çalışabilir raporu nasıl oluyor 32. Haftada da çalışıp 33 de mi çıkıyorsunuz izne
lilalilalila Fatmanurtok 32 dolduğunda doktora gidip çalışabilir raporu alıyorsunuz. 37de doğum iznine çıkıyorsunuz.
hemsreanne lilalilalila 32 dolduğunda demişsiniz ama 32+0 olduğumuzda çalışabilir almıyor muyuz 37+0 olana kadar 5 hafta aktarılıyor
lilalilalila hemsreanne evet 32 arti 0da yani dolu dolu 32 haftalık olduğunuzda demek istedim. 5 hafta dogum sonrasına aktarılıyor.