qnsmLk Merhaba arkadaşlar az önce ilk iğne koldan vurdurdum hemen sonrası baş dönmesi mide bulantısı nefes darlığı oldu. İlk olduğu için mi hep böyle mi yoksa bende mi böyle oldu
Elibo qnsmLk bence şekerin dusmus vurunurken yada strese girdinyukseldikanı cıvıklaştırmaktam baska bilmiyorumki yan etkisi varmı
Talihimyokbahtimkara qnsmLk Kuzum ilk iğneyi olduğumde benimde bütün vücuduma bir uyuşukluk geldi başım dönüp midem bulanmıştı daha sonrakilerde öyle bir durum olmadı zamanla alıştım zaten şimdi acısı da az geliyor
mirage333 qnsmLk ben 15 hafta vuruldum o tarz etkiler yapmadı. Sadece cok fazla vucudumda ödem yapiyordu ve vurulan yerler morarıyordu.
Pasalarimmmmm Ben hamileligimin basından beri kullaniyorum ama hiç böyle yan etkisi görülmedi başka ilaçlarda kullaniyorum onların var etkisi ama iğnece gormedim 28 haftaligim ilk gebeligimdede kullandım kanimda pirtillasma var
Zeynppppp Neden vuruldunuz ben şu an covidim doktor çağırmadı beni korktum ya nerden anlıcam kanda pıhtılaşma olup olmadını
mirage333 Zeynppppp pandemi bölümleri hala açıksa oraya gidip kan verip ögrenebilirsiniz. Zaten hamile oldugunuzu soylerseniz kendileri baktiriyor. Eger karantinadaysanız (hersey degistigi icin devam ediyormu bilmedigimden) saglık mudurlugunu arayip cıkısınız icin izin almaniz gerekir.
bir_pasa_annesi qnsmLk bende panik atak var ondan dolayı kendim yaparsan öyle oluyor ama eşim yaparsa olmuyor
qnsmLk Anladım arkadaşlar 1-2 saat sürdü biraz rahatlayınca uyudum ve uyandığımda geçmişti. Ben tereddüt ettiğim pıhtılaşmam varmı yokmu bilmiyorum iki kimyasal gebeliğim var araştırılmadan tekrar hamile kalınca önlem amaçlı verildi bu yüzden çok korktum