Guloyku Mrvgk38 korkulacak bir şey yok hiç bir şey anlamıyorsun keyfini çıkar uyuşukluk geçince agrı oluyor sonuçta kesik ameliyat ama dayanılmayacak gibi değil hayırlı doğumlar
4141 HafsaMeyra benimde 20 su😌 benimki belden uyuşturma olacak ilkide öyle olmuştu sizmi istediniz geneli
HafsaMeyra 4141 hayır benim ilki geneldi hiç memnun kalmadım aslında bu sefer spinal istedim ilkinde sezeryandan sonra kanamayı zor durdurdukları için tekrar aynı şeyi yaşarsan şahit olma dedi doktor ne olur ne olmuş genel ol dedi
4141 Cunponannesi88 yapılan her işlemi hissettim ama acı yoktu kesmeleri dokunmalari Bebek çıkartıldığındaki rahatlama hepsini hissediyorum ama acı hissetmiyorum
4141 ankakusu_2022 baş ağrım olmadı hiç belim ağrıyor ara ara ama bende bel fıtığı başlangıcı vardı doğumdan öncede ağrım oluyordu zaten.