15 haftalık hamileyim geçen hafta doktorum bebeğin eşinin yani plesentanın aşagıda olduğunu söyledi bunu daha önce yaşadığım düşük sonucu kürtaj olmamla ilgisi olabileceğini söyledi benimle aynı durumda olan var mı açıkçası doktorum öyle söyleyince korkmadım degil