FiruzeAlagoz1207 Kızlar devlet hastanesinde ne gibi durumlarda zorunlu sezaryen yapıyorlar ?? Burda gördüğüm kadarıyla genelde isteğe bağlı ozel hastanede sezaryen doğum oluyr.
hunilimom FiruzeAlagoz1207 çatı darlığı bebekte kalp atışı düşüklüğü gelişim geriliği gibi sebeplerde sezeryan oluyor mesela benim arkadaşım çatı muayenesinde çok zorluk yaşadı ve zayıftı bebek de iri idi sezeryan oldu diğeri nst de kalp atışı zayıftı acil.oldu
eminegulbalci FiruzeAlagoz1207 benim oğlum makat gelişti ve suyu azalmıştı o şekilde zorunlu sezeryana aldılar. Sezeryanı hep en en son tercih olarak düşünüyor devlet hastanesi
FiruzeAlagoz1207 hunilimom çatı muayenesi olmadım daha 31 haftalık hamileyim illa doğumun başlamasını beklemiyorlar o zaman dimi sezaryen için 🤔
cutiebun ilk doğumum zorunlu sezaryen oldu devlette. çatım dardı, bebeğim kiloluydu ve doğum kanalına girmemişti.
FiruzeAlagoz1207 cutiebun direkt çatı muayenede mi karar verildi acaba sezaryen için yoksa doğum başlamış miydi
hunilimom FiruzeAlagoz1207 evet çatı darligi kemik baskinligi gibi şeyler varsa direk sezeryan tercih ediliyor 37-38 den sonra çatı muayenesi olursun
cutiebun FiruzeAlagoz1207 çatı muayenesi oldum 38.haftada 38+5de doğumum oldu. doğumum başlamadı riske atmadı doktorum.
FiruzeAlagoz1207 cutiebun hangi hastaneye gidiyordunuz acaba ben ankara sehir hastanesine gidiyorum da
4141 FiruzeAlagoz1207 sancım oldu evet ama şiddetli değildi çok şükür bide suyum geldiği için fazla bekletemediler sancıyi kesip sezeryana aldılar işte şimdi bir hafta sonra ikinci sezeryanimi olacağım inşallah ☺️
FiruzeAlagoz1207 eminegulbalci benimki ilk haftalarda beri hep baş geliş ama normal doğumdan korkuyorum 😔😫
4141 FiruzeAlagoz1207 10 gün doğrulamadim bide sağa sola dönemedim yani 10 gün sürdü tamamen toparlanmam
hunilimom FiruzeAlagoz1207 normal doğum du gayet iyiydim ama annemler yatırdı 4 gün biz yaparız sen dinlen gibi sonra bütün işimi hep kendim yaptım
FiruzeAlagoz1207 hunilimom siz normal doğum yaptınız yani ben sezaryen yaptınız sandım 😂 normal doğumdan korkuyorum ben ya ilk doğumum niyeyse sezaryen daha kolaymış gibi geliyor