Talihimyokbahtimkara Ela344 Şuan boş bir Ümit veriyorsunuz ama regli geçilmesinin tek sebebi hamilelik değildir ki kan testi yaptırmış bayan yeni gebelik olsaydı dahi küçük bir değer çıkardı. Pozitif düşünmeye çalıştınız büyük ihtimalle ama sonradan üzülmesine sebeb olursunuz istemeden.
2prensesannesiiii Talihimyokbahtimkara geç döllenme olabilir canım arkadaşım hep gecikmede test yaptı 2. Hafta pozitif kıpkırmızı çıktı evet bir sürü sebebi vardır gecikmenin ama inşallah gebedir🙏🏻
Ela344 Talihimyokbahtimkara farkındaysanız bayana kesin ve net hamilesiniz vs demedim eğer dikkatli bir şekilde okuduysanız ki test yapın dedim geç döllenme olabilir yani
Ela344 Talihimyokbahtimkara geç döllenme diye bir şey var sonuçta geç döllenme olmuştur ki yazdığımı tam okuyamadınız galiba ümitlendirmek istemem dedim zaten
Talihimyokbahtimkara busra14044 Aynen öyle regli gecikmesinin psikolojik ve fizyolojik bir sürü nedeni var sonuçta
2prensesannesiiii Azraa33 adet olmaya yakın bu kadar artar ama siz adet olmamışsınız bence tekrarlayın🙏🏻
Okyanus1 Azraa33 canım ben hem adet dönemi gelince hemde 10. Gün gecikmede verdim ikiside negatifti senede 1-2 gecikme yada erken gelme durumunu düzensiz adet saymıyorlar inşallah gebesindir
Azraa33 Okyanus1 benimki hep düzensiz olur canım ama geç değil erken olur gecikmez ve geçen ay sprail çıkartttım 2 ay olacak ondanmı acaba
Kubrahmet0807 Canım ben de kan testi yaptırdığımda çıkmamıştı ameliyat olmuştum negatif diye, sonra hamile olduğumu öğrenip gittiğimde doktor demişti ki 3 gün sonra yapsaymışız çıkacakmış
Sehrbnon122 Azraa33 canım doktora git enfeksiyon veya kist olabilir ondan adetin gecikmiş de olabilir ihmal etme bekleme git hastaneye
busra14044 Azraa33 dediğim gibi bazen sebepsiz gecikmeler yaşanabiliyor ben çok yaşadım hiçbir sebep bulamadılar. Spiral çıkarttırdığını söyledin belki ondan olabilir yada bidahaki ay kalacağının habercisi olabilir yani birçok nedeni olabilir. 😊 Ben hamile kalmadan önceki ay uzun bir gecikme yaşarım adetim 25 gün gecikmisti diğer ay hamile olduğumu öğrenmiştim. Herşey gönlünce olsun 🙏
Azraa33 busra14044 hadi hayırlısı olsun inşallah canım dediğin gibi bakim halen adet olmazsam bi kadın doğumluya giderim