Kızlar 31 haftalık gebeyim. Hiç sıkıntım yoktu ama 2 3 gündür çok ayakta kaldım. Şimdi kaşık bölgemde resmen acı var. Ağrım sancım yok. Ama sanki orada açık yara varmış gibi. Ağrı olsa hastaneye gideceğim ama bu değişik bir acı hissi yanma hissi gibi