Kızlar merhaba.35+6 dayım. Bugün kontrole gittim bebişin karın çevresi kilosu 34 haftalık gibi dedi doktor. Geçen hafta kovid geçirmiştim. Enfeksiyondan kaynaklı gelişimi yavaşlamış olabilir dedi. Amnion sıvısında ve besin akışında bir sıkıntı görmedi. Bir süre daha takip ederiz gerekirse erken alırız dedi.başına böyle bir durum gelen oldu mu acaba? Bebeğin kilo alması için ne yemeyi önerirsiniz?