FMS Arkadaşlar aynı durumu yaşayanlar tecrübelerini paylaşırsa sevinirim, çok endişeliyim, yardım edin lütfen!!! 18 Ağustos son adet tarihimin başlangıç günüydü. 18 Eylül’de idrar testi yaptım hem de 3 tane. 3 ü de pozitif çıkınca 19 Eylül’de kan ve idrar testi yaptırdım hastaneye gidip. Beta hcg 202,05 çıktı gebelik var denildi. Biraz acele ettim ve doktorumu erkenden belirleyip kontrolleri aksatmamak adına 21 Eylül’de doktora gittim beta hcg 390,3 progesteron 17,56 çıktı ama doktor yeterli bulmadı bu değerleri ve dış gebelik dedi. Herkes bişey söylüyor kafam çok karıştı paniklemiş durumdayım. Yarın test yaptırıp beta hcg 750 nin üzerinde olmazsa dış gebelik için eğitim araştırma hastanesine gitmemi bile söyledi. Korkuyorummmm😓😓😔
Hamilelik10 FMS iki günde bir beta iki katına çıkması gerekiyor. Doktorlar daha iyi bilir tabi ama geç döllenme de olabilir. Dış gebelik demek için çok erken diye düşünüyorum. Sağlık ocağında iki günde bir kan verin. Yükselmeye bakın ve bence başka bi doktora görünün.
FMS Hamilelik10 Daha adet tarihim sadece 4 gün geçti ama doktorun o ölçüsüz konuşmaları iyice korkuttu beni. Uyuyamaz oldum. Artış var ama yeterli bulmadı. Biraz beklesem mi diyorum yeniden test yaptırmak için gıdım gıdım artış görüp tedirgin olmak yerine? Bi yandan da dış gebelikse eğer riskli bir hale gelmeden bakılmalı diye düşünüp sık sık doktora gidesim geliyor. Bu stres beni öldürecek 😓
Hamilelik10 FMS yani bence daha çok erken. 21 eylülde vermişsin salı günü tekrar ver, 1400-1500 olursa eğer korkma canım. Başka bi doktora kontrole gidersin. Ama kendini de yıpratma bu süreçte. Hayatına bak çok düşünme canım 💕💕💕
FMS Ceylan1234 Rabbim kucağına almayı da nasip etsin canım 🤗 darısı da benim gibi isteyenlere inşallah 🙏🏼🙏🏼
FMS [bilinmeyen] Progesteronumu da düşük buldu 17,56 ama gebelerde 20 ve üzeri bekleriz dedi doktor 😟