Mrsskaraca Merhabalar 6+3 de doktora gideceğim keseyi daha gormedik ilk kez gideceğim doktora sizce keseyle birlikte kalp atışını da duyma şansım var mi, sizler kacinci haftada duydunuz
Hamideersin Mrsskaraca ben 6+1 de gittiğimde keseyi gördük kalp atışını da duyamadım ama doktor gördüğünü söyledi
Canancndn Mrsskaraca ben ilk 6. Haftada gittim. Bebek çok küçüktü keseyi zor gördük. Alttan muayene etti çok az tuttu kalp atışını gösterdi içim rahatlasın diye ama çok çok minikti. 7. Haftada ultrasonda duyduk. En kötü bi sonraki randevunuz kontrol randevusu olur kalbini duyarsınız
Lamraaa Kişiden kişiye degisiyo canım duyamazsan stres yapma 7 de duyan da var 8 de duyan da bende cok stres yapmıstım ama duyarsın Allahın izniyle 🤲
Seymaymn Mrsskaraca aynı durumdayız suan bende 6+4te gitcem kan sonucum alamadım beta degerimi de bilmiyorum şaka gibi ama greve denk geldim bayramla birleşti
Aysunnn1907__ 5+4’de kese ve bebeği gördüm. Kalbi atıyordu ama küçük olduğu için güçsüz atıyordu o yüzden dr dinletmedi. 19’unda haftaya kalp atışını duymaya gideceğim Allahın izniyle🙏🏻🧿
Aysunnn1907__ Mrsskaraca benim regl düzensiz olduğu için doktorum ultrasona göre takip ediyor 7+2 oluyor o zaman da:) Duymasanız da sıkıntı etmeyin benim arkadaşım 8.haftasında bir aile dostumuz da 9.haftasında duymuştu kalp atışını :) 🐣