Serpil12 anesteziyle uyutuyorlar canım hiçbir şey anlamıyorsun çok kısa bir işlem zaten biraz uyanmani bekleyip odana indiriyorlar serkalj sonrası hafif ağrıların bir iki gün olabilir kanama da aynı şekilde ama bunlar çok normal rahim bir işlem geçiriyor sonuçta ben çıktığımda biraz ağrım vardı ağrı kesici verdiler sonrasında Cok rahattım elhamdülillah ben sabah ameliyat oldum akşam taburcu etti doktorum 1 hafta sonra da kontrole çağırdı bu şekilde hafif bir işlem için rahat olsun