Bussyldrm Hamd olsun erken hissettim ve hissettiğimden beri hep aktif bir bebek, yine de bu kadar büyüyene kadar uykuya dalabiliyordum iyi kötü ama şimdi ayaklar horon tepiyor😂
Herkes sen bir de 35ten sonra falan gör diyor da yahu daha ne göreceğim diyorum içimden😂