poncikanne53 Kızlar ben cok kusuyorum hamilelikten önceden regl haftamda da cok kusardım bu kaç ay daha sürecek doktoruma söyleyip bulantı ilacı kullansam bir zararı varmı midem ağzımda geziyorum cok kötü 😔
HanifeAhmet poncikanne53 12. Haftaya kadar aralıksız sürdü 12 den 14e kadar ara ara yaşadım sonrasında çok şükür hiç kusmadım bende regl döneminde çok kusardım midem ağzımda gezersin ilk 12 haftada 6 kilo verdim kusmaktan dramamine kullandım o zamanlar çok rahatlatıyordu beni doktoruna danış o sana ilaç verir mutlaka inşallah uzun sürmez her bedende bir olmuyor maalesef
angela4 poncikanne53 benimde bulantım çok oluyordu doktoruma söyledim prilam diye bir hap verdi yatmadan önce iki tane içtim o sayede rahatladım içmesem çok kötü oluyordum bulantı beraberinde baş agrısı da yapıyordu.
poncikanne53 Zehragniken normal mi kusmam midem boşken bile kusuyorum acıkıyorum kusucağımı bile bile yemek en kötüsü
Zehragniken poncikanne53 Normal canım bünye meselesi. Doğurana kadar kusan bile var. Bazen hiçbir şey fayda etmiyor gerçekten
hayallliiim poncikanne53 yemin ederim mesajı okurken midem agzıma geldi al benden de o kadar şimdi uzandım yemek yapca diye mutfaga bir girdim kokudan çıktım şimdi mesajı okudum ya yine bulandı napcaz bilmiyorum bende ilaç yazdırcam midem boşken öğürüp duruyorum
Sonundabende poncikanne53 Bende aynıyım 16. Haftamdayım artık nerdeyse hasteneye yatacaktım ne kullansam fayda etmedi simdi dramine diye bi ilac kullanıyorum doktor verdi o sagılsun kusmuyorum ama cok uyku yapıyor
poncikanne53 Cansuadaa ben ilacın bi faydasını göreceğimi sanmıyorum normalde ilaç içmem hiç bi vitamin yazdı doktor onu da bebek icin mecburi hap benim midemi daha çok bulandırır diye korkuyorum
poncikanne53 Zehragniken ozaman bana geçmiş olsun ben normalde de kusan biriyim artık bebek doğana kadar 🥹
poncikanne53 HanifeAhmet HanifeAhmet teşekkürler bi doktoruma söylemem gerek bende 2 kilo Verdim simdiden
HanifeAhmet poncikanne53 kaç haftalık şuan merak etme kilo vermen gayet normal bebek yüksek ihtimalle senden beslendiği haftalarda değil 3. Ayından Sonra kilo vermeye devam edersen eğer sorun olur zaten doktorun seni yönlendirir o yüzden çok dert etme şimdilik bu durumu ama kusman tabiki çok üzücü 😔
poncikanne53 hayallliiim ne yiyecez biz ya bende acıktım kayıvalidem kuru fasulye pilav yapmış bide tarhana en hafif yemeği de yesek durmuyor arkadaş 😝
MDeniz42 poncikanne53 hamilelere özel bulantı hapları var canım. Ben Dr prilam ile ayakta duruyordum doktoruna söylersen verir zaten