Eleonora Kizlar selam. 12 haftaligim. Doktor bazi testler için ramdevu verdi ama ikili teste gerek olmadigini söyledi. Yapmicakmis. Bende bir sey söylemedim. Ama bilmiyorum sanirim çogu kisi yaptiriyormus. Yaptiriyim mi yaptirmiyim mi seçim arasinda kaldim
cylnacelya35 Eleonora yaptırsan ne yaptirmasan ne ben yaptırmadım hiç Bi testi ne gelirse Allah’tan o yüzden allahtan hayırlısını iste…
EmineDefneGokce Eleonora bende yaptırmicam ense kalınlığına bakılır ama kan aldırmicam . Sonuçta çocuğumu aldırma gibi bi düşüncem yok. 20. Haftada detaylıya giricem oda down mu değil mi diye değil tabi organ taraması
Minigebe Eleonora ben yaptırmayı tercih etmiştim bence 1 kez yapılmalı çıkan sonuç 50 binde 1 çıktığı için 2. Çocukta yaptirmicam😊
Eleonora Omay0707 daha ölçmedi canim. Beni ilk önce kan vermek için çagirdi aç karnina gel dedi yani testler için (hala ne testler oldugundan bir bilgim yok) daha sonra ultrasona girecekmisim. Bana sadecw esinle akrabamisin diye sordu yok dedim ikili teste gerek yok dedi🤷🏻♀️
Canancndn Eleonora benim gördüğüm 2li de sorun çıkmayınca 3 4ü yapmıyolar ilk defa duyuyorum ve tehlikeli buldum. Bütün sorumluluğu üzerine alıcak mıymış doktorunuz? Riskiniz yüksek çıktığı takdirde belki siz tanı testi istiyceksiniz. Ayrıca sadece akraba evliliklerinde mi down sendromu çıkıyomuş. Ben bunları sorardım açıkçası
Eleonora Canancndn aslinda bilgisizligim yuzunden sormadim🙄 henüz geç degil giderken sorarim canim. 13 haftamda çagirdi beni.
Canancndn Eleonora ya olsun kıyamam. Hepimiz bilgisiziz ama keşke adamakıllı bilgilendirse bazıları. Ben devlette de takip yaptırıyorum ikiliyi biliyosun dimi dedi geçti.
Canancndn Eleonora hı bi de ben hemen tanı testi olduğunu bilmiyodum 3 tane risk grubu var yüksek risklide devlete başvurup tanı isteyebileceğimizi sanmıştım ama her türlü hakkımız varmış bilginiz olsun.
Eleonora EmineDefneGokce ayni fikirdeyim aslinda canim. Detayli mutlaka yapilir degil mi? Doktorum artik onada gerek yok demez her halde
EmineDefneGokce Eleonora bence yapılması lazım canım . Kızımda yaptırdım. Allah korusun bir sorun varsa bebekte doğumdan hemen sonra müdehale edebilmeleri için yapıyolar önceden biliyoruz işte kısaca
Gubis7 Pinaryyy rica ederim büyük ihtimalle ikili test için olabilir inşallah güzel sonuçlar alırsınız 🌼
Ebruebru1991 Eleonora ben ense kalımlıgı ve burun kemıgıne baktırmıstım sadece cnm dr neye gore oyle demıs anlamadım genelde yaptırma taraftarı oluyorlar ben kendı tercıhım evlatlarımda ıkılı test yaptırmadım