Amin inşallah 🙏 bende iğne yaptırdım progestan a bugün başlattı doktor her kanama olduğun da acile koşuyorum 😞 doktor yoğun kanama olmadan parça düşmeden gelme dedi daha çok korktum bunun için yapa bilecekleri bişey yokmuş dua edelim birbirimize de bebeklerimize de inşallah sağlıkla atlatırız bebeklerimizi sağlık la kucağımıza almayı rabbim bize de kısmet eder allah hepimizin yardımcısı olsun bu acıyı kimseye de bizede yaşatmasın inşallah 🙏😞