Novaa Ben sıcak su torbası koydum, bir kaç gün sonra da sol tarafımda oldu, oraya da buz torbası iyi geldi onu uyguladım. Kimisine sıcak kimisine ise soğuk kompres iyi geliyor bir de ılık duş aldım eşim masaj yaptı sürekli. 28. haftada çok çektim bende doğurucam sandım ağladım ağrıdan. Doktorum da sadece parol içebilirsin dedi acile gidince kas gevşetici merhem verdiler ama sakın kullanma dedi doktorum. Geçene kadar çektim o ağrıyı mecbur. Hep sağa veya sola yattım ben ağırlık binince oldu, şimdi kendimi şartlamıyorum sırt üstü de yatıyorum artık. 4 haftadır olmadı bir daha şükür. 32 deyiz şuan. Siz yine de doktorunuza danışın tabiki. Herkesde bir olmaz ama hamile olunca mecbur çekiyoruz, bir şey kullanamıyoruz işte. 🌸🙏🏼🤷🏼♀️