Merhaba , normalde çok güzel hamilelik geçiriyorum ara ara kasık agrım dışında hiç şikayetim olmadı.
Bu gün uyandıgımdan beri sol kasığımda batma var bıçak sağlar gibi . Hiç olmamıştı böyle . Kontrole gitmelimiyim ? 8 haftalık hamileyim şimdiden teşekkürler