Trknn Merhabalar arkadaşlar gebelikte antibiyotik kullanan oldu mu? Kanamalarım olduğu için doktorum iltihap olduğunu düşünerek antibiyotik yazdı ama ben çok tedirginim . Daha önce kullanan arkadaş olduysa bilgi verebilir misiniz?
RaYaRY Trknn Bana antibiyotik bide suya karıştırılan toz ve fitil verdi ben sadece fitil ve suya atilan tozu kullandım geçti antibiyotik kullanmadim bebeklerde dis sariligina güçsüzlügune sebebiyet veriyormus
Fk2 Trknn enfeksiyon arttınca pıhtılaşma erdem oluyor. Benn ilk onuncu hafaa kullandım. En tehlikeli dönemde sonra sürekli ara ara kullandıö. Kimseyi dinleme doktor gerek gördü ki verdi. Sancı yapar bebek strese girer kalp atısı ritmi bozukır