Minik_sevdam ılk dogumumda nöbetcı o vrdı 16 saat sunı sancı cektım ılerleme olmamasına ragmen ınatlaştı sezeryana almadı sonra zor bela dogum yptım şukur kurtuldum dedım gelıp bakmadı dogımdan sonra kanaman cok olursa soyle dedı gttı bnde tabıkı ılk dogumum bırsy bılmıyorum bn hareket ettıkce su gıbı gdıyor kanama herlde norml dedım esımden bnı lavoboya kaldrmasını ıstedım ayagımı yere koydgum an bayılmısım gozumu masada actım ıc kanama baslmış 45 dk ameliyathanede ugrastılar durdurmak ıcın bayıltmıslar zaten benı hatırlamıyorum 2 gun yogunbakımda yattım 7 gun servıste cocugumu kucagıma alamadım şıkayet etmedıgıme bın pısmanım