afifem Kızlar selam 23 günlük bebeğim var biliyorsunuz sezaryen kontrolü oluyor 1 ay sonra kontrole gitmeden agdaya giden varmi bir sorun olur mu doktor ne şekilde muayene ediyor bilmediğim icin agdaya gitmek istiyorum
2bebe1gebe afifem 40 muaynesinde alttan rahime bakılıyor toparlamışmı diye ve 39.gün kanamam olmayınca gidip olmuştum bir sıkıntı olmamıştı ertesi günde doktora gitmiştim
2bebe1gebe afifem 2 kez doğum yaptım 2019-2021 olarak ikisindede 10 gün sonra dikiş için çağırdılar cihazla falan değil direk dikişlerde iltihap falan oluşmuşmu diye bakıyor gözleriyle😂40.gün dediğim gibi vajinal ultrasonla bakılıyor rahim toparlamışmı diye
2bebe1gebe afifem yani ağdayı genel anlamda yaptıramıyodum zaten ben acılı geçiyor benim için sadece tam o dikiş bölgesnin aşağısını alırken çok hafif bi yanma hissettim onun dışında birşey olmadı