dlrterzioglu Pijama takımlarımızı nereden aldınız hanımlar hangi markaları tercih ettiniz… Ben Instagram dan pijama ekseni ve lohusa hamile sitelerinden baktım… Sizler neleri aldınız, fikir alış verişi yapalım…🤍
Mervecnplt dlrterzioglu ben deneyerek alma taraftarıyım. Çok farkediyor çünkü. Suwen markasından pijama takımı önden düğmeli tercih ettim
Aysunnnn_ dlrterzioglu Birtanesini Jeremiden aldım ve çok beğendim bitane de Trendyoldan aldım oda çok güzel çıktı almak isteyen olursa die şuraya bırakayım [https://imgyukle.com/i/VqcoZN](https://) Jeremiyi burdan aldığım için linki yok sorryy😘
Semrauras dlrterzioglu suwen den aldım yeni bir takım önceki dogumumdan kalma 2 tane 1 tanede gecelik var🙋🏼♀️
Kubraonurdmr https://ty.gl/2trhoznwbs bende bunu aldım inceliği hoşuma gitti . 1 tane de uzun penye gecelik almayı düşünüyorum
dlrterzioglu Kubraonurdmr Anladım doğumunuz ne zamana denk geliyor, benim Ekim gibi olduğu için mevsimlik düşünüyorum… Nasıl beğendiniz mi? Malını falan…
Ruveyda_baskapan dlrterzioglu oyshonun zaten ürünleri aşırı iyi, lcw’den aldığımda pamukluydu yani gayet güzel
Kubraonurdmr dlrterzioglu Eylül sonu ekim başı benimde ama malum hastane odaları sicak oluyor içi askılı gelen olursa da sabahligimi takarim üstüne diye düşündüm. ince yumuşak esnek bir kumaşı var . Pamuklu değil ama fitilli kaşkorse kumaşlardan.
dlrterzioglu Kubraonurdmr Sizin de benim gibi aynı zamanlar rabbim sap sağlim kucağımıza almayı nasip etsin İnşaAllah 🌼 Sizde haklısınız biraz sıcak oluyor hastane odaları, teşekkür ederim bilgiler için 🌼
dlrterzioglu Mervecnplt Ben orduluyum, sizin siminiz ve soy isminiz de Antepli bir tanıdığım vardı acaba o mu diye merak ettim bir an 😊🌼
dlrterzioglu Aysunnnn_ Canım resim açılmıyor tekrar gönderebilir misin, Yada Trendyol dan hangi siteden aldığını söylersen bakabilirim ben 😊
Aysunnnn_ dlrterzioglu https://imgyukle.com/i/V2yR1b Burdan bak buda açılmıyorsa MİSS DÜNYA LİSSA koyu bordo dantel detaylı sabahlıklı lohusa gecelik takımı yaz çıkar 😘
dlrterzioglu Aysunnnn_ Şimdi açıldı gerçekten güzelmiş, seçeneklerim arasında dursun teşekkür ederim Allah razı olsun canım sağolasın 🌼