Elifkdl Ne kadar zamandır deniyorsunuz.Doktor kontrolü şart bence de.Benim daha önce bir düşüğüm oldu.İlk adetimi gördüm.Ondan sonra 1 ay korundum.Korunmayı bıraktıktan 3 ay sonra hamile kaldım.Doktorum bana myofol diye bi vitamin verdi hamile kalmanı kolaylaştırır dedi o ay hamile kaldım çok şükür.Bazı hormonların fazlalığı,yumurta kistleri,tüplerin kapalı olması gibi bir sürü şey çıkabiliyor.1 senedir hiç korunmadığınız halde olmadıysa mutlaka doktora görünün.En önemlisi stres yapmayın olmuyor diye onuruna bırakın.