Ilkayozer Kızlar bugün 40+0 oldum bugün kontrolüm vardı normal Doğuma müsaitsin dedi doktorum henüz açılmam Yoktu bugün sabahtan beri sancım vardı öğleden sonra 15-20 dk da bir olmaya başladı Meryem ana otunu ne zaman suya koymam gerekiyor ?
Slmgr Meryem34 15gun once gece 5te yatış yaptim. Oglen 12de suni sanci verdiler. 15.06da dogurdum😊 otun etkisi oldumu ne derecede oldu bilmiyorum🤷♀️😊