Nryozr4 Merhaba kızlar Bugün çatı muayenesi oldum. Bu nasıl bir ağrı allahım kanamam oldu şimdi de kahve rengi leke gibi geliyor normal mi sizce ?
Zeyneponur Nryozr4 canım bise sorcam da cati muayenesi parmakla alttan kontrol yapiyorlar o mu gecen gun bana yaptilar arkasindan bi kac saat sonra leke oldu