Kızlar bugün acilde kan değerime baktındım 38 haftalığım. Crp değerim 16.6 çıktı acildeki doktor enfeksiyon değerin biraz yüksek ama sıkıntı oluşturmaz dedi bende nette biraz araştırma yaptım idrar tahlilim temiz 5-6 gün önce bademciklerim yanıyordu şişme olmadı 1-2 gündürde burnum tıkalı gibi ama akmıyor tamda tıkalı değil iyiyim acaba bunlardan sebep mi yükselmiştir çünkü daha öncesinde hep referans aralığındaydı crp değerim sıkıntı yoktu başına gelen var mı 16.6 çok mu yüksek kendi kendine düşer mi bilgisi olan yazsın lütfen