newbabyno2
Zaman zaman yaşıyorum. Bir günüm bir günümü tutmuyor. Bazen dışarı çıkıp kafa dağıtıyorum ama ertesi gün aşırı asosyal oluyorum. Kimseyi görmek, konuşmak istemiyorum. Kendimi beğenemiyorum. Kilo artışından ötürü canım çok sıkılıyor. 1-2saat oturayım belim tutuluyor rahat hareket edemiyorum. Eski hayatımı özlüyorum. Şu sürecin sıkıntısız geçmesini ve zamanında bitmesini çok istiyorum🙏🏻 Sanki hiç hazır değilmişim de bakamayacakmışım sorumluluk alamayacakmışım hissi bitmiyor. Özgür olamayacak gbiyim. İçim sıkılıyor. Gecenin şu saatinde yine dertlendim 🤭 allahım bizi bu psikolojik buhrandan kurtar 🌸