Gece 02.30 03.00 civarı yatarken iç çamaşırım ve pijamamı baya ıslatan bir sıvı geldi ama çiş değil eminim, ayağa kalktığım zaman sızıntı oldu. İç çamaşırımı değiştirdikten sonra küçük bir ıslaklık tekrar oluştu. Sonrasında herhangi bir sorun olmadı sadece karnımda kasılmalarım arttı. Biraz önce ebemle görüştüm o da hastaneye gidip kontrol olmamı söyledi 🥺 Sizce ne yapmalıyım?