Bbsozlm Kızlar bu ay ovulasyon testi kullanmaya başlayacağım nasipse aranızda kullananlar varmı hamile kalmaya yardımcı olduğu doğrumu?
Patito__ Bbsozlm ben kullandm ve cok sukur hamile kaldim yani gnleri takip etmek dha kolay ama sana tavsiyem silik ciktigi andan itibaren iki gunde bir degerlendir ve koyu cikan gunu ve ertesi gunu mutlaka degerlendir insallah tez vakitte nasip olur
Nilver Bbsozlm Canım bence kullanmaya başka yararını göreceksin.. Bende bu ay başlayacağım. Yüzümüz gülecek inşallah 🙏🏼 Kafana takmamaya çalış
Haticeyldrm25 Bende kullandım 2 yıl sonra keşfettim ve ayni ay hamile kaldım. Sonra düşük yaşadım maalesef şu an hamile değilim ama bence kesinlikle kullanmalısın işe yarıyor
Gaye Bende folik asite başladım ve testi yapıp kıpkırmızı olduğu gün tuttu işe yarıyor bence daha önceki aylarda denk getirememiştik çünkü
Cynthiasel Merhaba ben de ovulasyon testi ile hamile kaldım. Polikistik over hastası olduğuö için yumurtlama günlerim çok belirsizdi. Hamileliğin 31.haftadayız şimdi:) Fakat benimki tek kullanımlık değil, sınırsız kullanımlı ufak bi mikroskop gibi. o yüzden biraz daha pahalı ama benim gibi uzun süreçli kullanacaklar için ekonomik oluyo. Lady Q ovulasyon testi tam adı, daha önce de yazmıştım ama adını tam hatırlayamamıştım. Eczaneden aldım ben ama internette de vardır sanırım, daha uyguna alırsınız.