Hanımlar bebişim iyi gözüküyor ama bugün yüzünü göstermedi benim oğluşum. 33+5 haftamız , kilomuz 2.453 gr, boyumuz 43 cm doktor biraz önden gidiyor dedi birde kafası azcık büyükmüş 😂 bugün ilk nstye girdim ayrıca ilk başta kalp atışı yüksek dedi doktor sonra düzene girdi dedi, ama benim 37.5 ateşim çıktı fakat kendimde ateş hissetmiyorum sanırım nst odası küçük ve havasızdı bende maske takıyordum vücut ısım yükseldi diye düşünüyorum o an, yani şuan bişeyim yok, bakalım hayırlısı.