Momofmilos Arkadaşlar merhaba, doğum ücreti parası doğumdan sonra kaç gün içinde yatıyor. 37. Haftada izne ayrılsak 40. Haftada doğum yapma varsayımı altında parayı ne zaman alabilirim ? İlla 16 haftalık izin süresinin bitmesini lazım
Gulsah0306 Ne kadar alvksnz yukarı aşağı bnde eşim dsardan yatryor sgkmi. nasl oluyor ne kadar alıyor bilmiyorum. 1 yıldan fazla
Deletedmom83940 Gulsah0306 doğum parası alabilmen için çalıştığın iş yerine bildiri yapman lazım 32. haftada doğum iznine ayrılacaksın ki doğum parası alabilesin dışarıdan yatırıyorsa nereye vereceksin bağlı olduğun bi yer yok ki
Gulsah0306 Deletedmom83940 eşimin isyerinde çalışan görünüyorum. hem gerek sigorta hem ilerisi emeklilik için zaten bebisler büyüsün kaldığım yerden devam edecem. teşekkür ederim .
Momofmilos Ama 37. Haftaya kadar Dr raporuyla çalışabiliyorum . Rapor parası sonuçta neden illa 32. Haftada izne çıkmam gereksin ki sonuçta ben toplamda yine 16 hafta izin kullanacağım
Deletedmom83940 Momofmilos sana demedim yukarıdaki arkadaşa söyledim eşi dışarıdan ödüyormuş nasıl alırım diyor da