Gamze__79 aynısını bayramın 2.günü yaşadım 30 haftam bitmek üzere bu yüzden suyum falan gelir açılmam olur da anlamam diye ödüm kopuyor devamlı kontrol halindeyim ama bayramın 2.günü elbise giymiştim ve külotlu çorabım yoktu ayağımda ve aşırı sıcaktı gittiğimiz yerler çok bunalmıştım sadece nemlilik vardı atletimde iç çamaşırımda yoktu ter olduğunu o şekilde anladım bir de sızsa da illa ki anlarsınız ter gibi olmaz ben lavaboya gittiğimde nemli olduğunu anlamıştım o şekilde kendimi sakinleştirdim bir de haftam erken diye açıkçası beklemedim haftanız ilerideyse doktorunuza sormakta fayda var