İlk bebeğimde 28haftada oldum kanama olursa hemen yapıyoruz dedi doktorum ama doğumdan sonra vurulmadım çünkü onuda teste göre yapıyorlar çocuk negatif olunca gerek yok denildi şimdi 32haftalığım ve yine 28+4de oldum kanama olmadığı sürece sıkıntı olmuyo