Bimucizeee Ankara gazide dogum yapanlar istege gore oluyormu dogum yoksa doktrlarmi belirliyo dogum seklini?
gizemgencc Bende Gazi takipliyim ama henüz ilk gebeliğim doğum yapmadım 13+6 dayım, doğum şeklini doktorda annede belirlemez aslında süreç buna karar verir, riskli bir durum olursa sezeryan olur ama herhangi bir komplikasyon olmazsa normal doğum gerçekleşir