Zehraa12 2019 yılında orda normal Doğum yaptım.para versem böyle memnun kalmazdım o kadar söylüyorum sana benim bebeğim emmedi o hemşireler iki gün boyunca öyle güzel ilgilendiler ki bi seslenmeyle hemen geliyorlardı allah bin kere razı olsun.allah iyi insanlarla karşılaştırırsın.🙏yemekleri güzel,şampuan felan götür duşunu Doğumdan sonra duşunu al.odalarda seccade bile vardı