Merhaba kızlar, 15 temmuzda zorunlu sezeryan olmam gerekecek preeklampsi olduğum için ama şuan kafam çok karışık genel mi epidural sezeryan mı olması için herkes farklı şeyler söylüyolar tecrübeleri olan anneler yardımcı olabilirler mi fikirlerini söyleyebilirler mi ?